کشف جنایت در زیرزمین نمایشگاه خودرو
 

 

کشف جنایت در زیرزمین نمایشگاه خودرو

کشف جنایت در زیرزمین نمایشگاه خودرو

نگهبان نمایشگاه خودرو وقتی دختر شیشه ای را به قتل رسانده و جسدش را به داخل چاه نمایشگاه می انداخت، هیچگاه فکر نمی کرد از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، هفتم شهریور ماه امسال زنی با مراجعه به کلانتری 169 مشیریه به مأموران اعلام کرددخترم به نام مریم 31 ساله ساعت 6 سوم شهریور با خودرو پراید شخصی اش از خانه خارج شد و عنوان داشت که خیلی زود باز می گردد، اما با گذشت 4 روز به خانه نیامده و هیچگونه خبری از وی نداریم .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیم فقدانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی ، کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات خود دستور توقیف خودرو متعلق به فقدانی را در سیستم جامع پلیس ثبت کرده و همزمان ، با توجه به در اختیار داشتن تصاویر و همچنین مشخصات کامل فقدانی در زمان خروج از منزل ، به بررسی سوابق بیمارستان های سطح شهر تهران ، کلانتری ها ، پزشکی قانونی ، برای بدست آوردن اطلاع از سرنوشت فقدانی پرداختند .

در حالی که تحقیقات برای سرونشت دختر گمشده ادامه دادشت ساعت یک بامداد نهم مهرماه مأموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در خیابان صالحی به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ رها شده در کنار خیابان مشکوک شدند که در بررسی سوابق خودرو مشخص شد که خودرو دارای دستور توقیف از سوی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ است .

با اعلام خبر کشف خودرو متعلق به فقدانی به پایگاه ششم و احتمال وقوع هرگونه جنایت ، پرونده از پایگاه ششم به معاونت جنایی تهران بزرگ ارجاع و در ادامه موضوع جهت انجام تحقیقات تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

کارآگاهان اداره یازدهم در تحقیقات پلیسی خود اطلاع پیدا کردند که فقدانی از چندی پیش با فردی به نام ابراهمیم 36 ساله در ارتباط بوده است.

بلافاصله محل کار این شخص در یک نمایشگاه فروش خودرو در خیابان آزادی شناسایی و در تحقیقات از مدیر نمایشگاه مشخص شد که وی از ششم شهریورماه ، پس از گذشت چند سال کار در نمایشگاه ـ به عنوان نگهبان ـ و در حالیکه پیش از آن هیچ تصمیمی برای تغییر کار خود نداشته ، به صورت ناگهانی اقدام به تسویه حساب با مدیر نمایشگاه کرده است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، دستگیری "ابراهیم " در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت و سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی محل کار جدید وی در منطقه مهرآباد جنوبی شدند که در آنجا و در یک ساختمان در حال ساخت ، به عنوان نگهبان و البته با حقوقی کمتر از حقوق نمایشگاه مشغول به کار شده بود.

همزمان با شناسایی ساختمان در حال ساخت به عنوان محل کار جدید ابراهیم ، کاراگاهان اداره یازدهم بیست و هشتم آبان ماه با مراجعه به این ساختمان اقدام به دستگیری ابراهیم وانتقال وی به اداره یازدهم پلیس آگاهی کردند .

ابراهیم در اظهارات اولیه خود در خصوص نحوه آشنایی خود با فقدانی به کارآگاهان گفت: از 6 ماه پیش بود که با مریم در زمان خرید مواد مخدر آشنا شده بودم. وقتی مریم متوجه شد که من به عنوان نگهبان نمایشگاه اتاقکی را در اختیار دارم که می تواند در آنجا مواد مصرف کند ، هر هفته یک بار و در زمان تعطیلی نمایشگاه برای مصرف شیشه به محل کار من می آمد و در اتاقک نگهبانی موادخود را مصرف می کرد.

ابراهیم در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت : حدود سه ماه پیش ـ صبح روز جمعه ـ مریم به نمایشگاه مراجعه کرد و داخل اتاقک نگهبانی شروع به مصرف شیشه کرد اما بعد از چند لحظه دیدم که مرده است. من نیز جسد او را به داخل چاهی در زیر زمین نمایشگاه انداخته و پس از گذشت چند روز از زمان مرگ مریم، با مدیر نمایشگاه تسویه حساب کرده و در منطقه مهرآباد جنوبی به عنوان نگهبان ساختمان مشغول به کار شدم.

با توجه به اظهارات ابراهیم در خصوص مرگ فقدانی در داخل اتاقک نمایشگاه و قرار داشتن جسد مریم در چاهی در زیرزمین نمایشگاه ، بلافاصله هماهنگی های لازم با آتش نشانی ، تشخیص هویت ، پزشکی قانونی و بازپرس پرونده انجام و ساعت 13آخرین روز آبان ماه جسد فقدانی کشف و به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام معاینات پزشکی ، علت مرگ اصابت دو ضربه با جسم نوک تیز به قسمت چپ سینه اعلام شد. با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی و قطعی شدن وقوع جنایت ، ابراهیم که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در اعترافات خود به کارآگاهان گفت :وقتی مریم به محل کار من آمد ، در حین مصرف شیشه حالش بد شد و با من درگیر شد ؛ در حین درگیری مریم با لیوان دسته داری که در داخل اتاقک نگهبانی بود ضربه ای به پیشانی من زد که باعث خونریزی شدید آن شد و تمامی لباس های مرا خونی کرد ؛ من هم چاقوی کوچکی را برداشته و یک ضربه به سینه مریم زده و ضربه ای دیگر به سینه اش زدم که جان خود را از دست داد.

پس از کشته شدن مریم جسد او را به داخل زیرزمین برده ، پس از باز کردن درب چاه جنازه را به داخل چاه انداخته و درب آنرا بستم ؛ دو یا سه روز بعد از حادثه به صاحب نمایشگاه گفتم که دیگر در آنجا کار نمی کنم و پس از انجام تسویه از آنجا رفتم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ./مهر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان